Kontakt oss

Kundenummer
Kundenavn
Guest
*) Obligatorisk felt.


Tips!
Legg inn hva henvendelsen gjelder, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.

Reklamasjon

Dersom du skal melde inn feil, eller varer som ikke er levert, velger du Reklamasjon. Vær oppmerksom på at reklamasjonsfristen er 24 timer etter varen er levert/skulle vært levert. Vi forstår at det kan være utfordrende å melde inn innen 24 timer, men disse betingelsene gjelder for alle våre kunder.

Når det gjelder reklamasjoner grunnet feil, er det viktig at du skriver leveringsdag, antall, produksjonsnummer og holdbarhet på produktet i meldingsfeltet.

Når du skal melde inn varer som ikke er levert, skriver du inn dato varen skulle vært levert, produkt/artikkelnummer og antall i meldingsfeltet.



Her kan du stille spørsmål om alt hva angår bruk og vedlikehold av utlånte frysemøbler. Beskriv i meldingsfeltet hva saken gjelder, er det:

- behov for service på fryseutstyr

- spørsmål vedr. nytt utstyr som er mottatt

- spørsmål vedr. bestilt utstyr som ikke er mottatt

- spørsmål vedr. tilleggsutstyr materiell

Endring av fakturaadresse

Velg Endring av fakturaadresse dersom du ønsker å endre fakturaadresse eller faktura e-post for mottak av faktura fra Diplom-Is. Alle endringer må skrives inn i «Melding»-boksen. E-postadressen vist på denne siden har ingenting med faktura-e-postadressen å gjøre. Denne meldingen vil sendes direkte til Diplom-Is Kunderegister.

Spørsmål angående faktura

Skriv kort hva saken dreier seg om, og eventuelt fakturanummer.

Spørsmål angående bestilling

Skriv leveringsdato, produktnavn/artikkelnummer, antall i D-pak samt kort hva henvendelsen gjelder.

Spørsmål angående levering

Skriv kort hva henvendelsen gjelder.

Spørsmål angående produkter

Skriv inn produktnavn og/eller artikkelnummer og kort hva henvendelsen gjelder.